سفارش تبلیغ
صبا ویژن
love magic

آنچه از دنیا نزد تو آید بستان و از آنچه به تو پشت کند روى بگردان ، و اگر چنین نتوانى بارى جستن را از حد در نگذرانى . [نهج البلاغه]

u کل بازدیدها : 20068

u بازدیدهای امروز : 20

u بازدیدهای دیروز : 3

u  RSS 



u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

دوشنبه 84/4/13 ساعت 1:36 عصر

i کلاس درس!

             ! مکتب شیطونی!

خوب مکتب شیطونی یک مکتب بسیار باحاله! که من هر یک هفته در میون اجراش میکنم. حالا دانش اموزان ساکت باشین شروع کنم!

اهم .. اهم ..! ( و یه چشم غره برای از رو بردن

بعضی از دانش اموزان!)

ببینید شیطونی یه حالی داره که نگو بهش میگن حالت صفا! برای اینکه بتونین ثبت نام کنین چند نکته رو باید رعایت کنین!

در هر شرایط و اند شیطنت کردن ادب خود را رعایت کنید!

از کارهای خیلی خیلی خطرناک برای به اثبات رساندن شیطنت بپرهیزید !( خصوصا والدین محترم!!)

همیشه در جنب و جوش باشید و از دیوار راست برین بالا مثلا من خودم راه نمیرم میدوم و به نظرم همه ی صندلی ها میخ داره و روشون نمیشینم! و حتی موقعه ی نگاه کردن تلویزیون سر پایم!

مهمترین و اساسی ترین شرط شیطونی این هست که هیچوقت از زمان شور و حال و صفای خود را از دست ندهید!( غم و غصه ها ارزش نادیده گرفتن لحظه های قشنگ زندگی رو ندارن!)

و این که نه خیلی زاغارت باشین و نه باکلاس بازی دربیارین و خودتونو بگیرین در کل با صفا باشین!

خوب حالا هر کی این شرایط  رو داره از هم اکنون شاگرد مکتب شیطونی است

عضو ها اسم خود را ( در نظرات) بنویسند یا به عبارتی هر کی پایه ست اسمش رو بنویسه! تسهیلات هم داره ها!


نوشته شده توسط: نازیکا

نوشته های دیگران ()

*******

************

*********************************

************

*******


i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

امروز تازه تر از دیروز!
[عناوین آرشیوشده]

*********************************

********************

:: درباره من ::

love magic

********************

:: لینک به وبلاگ ::

love magic

********************

:: آرشیو ::

زمستان 1384
تابستان 1384
بهار 1384

********************

:: دوستان من ::


********************

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو

********************

:: خبرنامه ::

 

********************

پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ